At skabe kundeværdi dit forslag

Læse en bog om salg eller forslag skriftligt. Gå på en salgs kursus. En af de første emner, der dækkes, er egenskaber, fordele og fordele. I sidste ende, nogen forslag om mundtlig eller skriftlig ned har at overtale nogen til at tage en handling, og dette gøres ved at demonstrere fordelene ved at tage denne fremgangsmåde.

I et mindre salg, især med produkter er det ofte let at liste fordele, men med større forslag vil du nødt til at søge hårdere at forstå kundens forretningsproblem og forklare fordelene ved din løsning – det er, hvor effektivt og effektivt din løsning løser deres forretningsproblem.

Din løsning bør vise ikke kun værdi i pris, men i de tjenester, du tilbyder. Værdien er balance mellem omkostninger versus fordel, du skal derfor være eksplicit fremhæve fordelene for klienten.

Ofte når en kontrakt er gået tabt, vil kunden fortælle dig at du var for dyrt – men ingen nogensinde får fortalt, at de vandt, fordi de var den billigste. Det er den bedste løsning, der normalt vinder, en, der tilbyder de bedste fordele. Dette kan være den dyreste løsning, men det stadig kan tilbyde den bedste værdi.

Så hvordan kan du oprette kundeværdi? For det første skal du tage tid til at forstå kundens behov. Når du modtager en Invitation til bud, komme tilbage til klienten straks med spørgsmål. Kalde dem. Bede om et møde. Du kan have været involveret med klienten pre udbud og har en forståelse af deres virksomhed.

Du skal kunne demonstrere en forståelse af deres virksomhed skal for at godtgøre, at din løsning vil levere de nødvendige ydelser.

Når du skriver dine forslag, bruge indhold skræddersyet til klienten og deres forretningsproblem. Vi alle kopiere genbrugelige tekst eller standardtekst i forslag- men Tilpas det til klienten. Omfatte deres navn, især i resumeet. Lad dem vide, at forslaget ikke er om dem, om dig.

Direkte løse kundens problemer og tilbyde overbevisende idéer med adskilte løsning fordele og støtte dine argumenter med beviser. Hvornår har du leveret en lignende service eller løsning i fortiden? Hvordan at klienten fordel? Demonstrere din evne til at levere dit løfte.

Sørg for en værdi proposition er klart lagde ud og nem at forstå. Kan du inkludere et afkast på investering model for kunden? Så gør det du viser klienten du forstår at gemme deres virksomhed penge.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation