Gode Tips om at vælge et kontor

Du har besluttet at slå det ud på din egen og oprette en virksomhedsrådgivning. Chancer er, du ønsker at se på at få din egen kontorlokaler. Ud over at sikre, at din leje betaling ikke skaber alvorlige likviditetsproblemer på mellemlang sigt, skal du kigge efter disse andre faktorer:
Anker lejer:
Hver kontorbygning vil have et par anker lejere. Det er vigtigt at finde ud fra bygningen forvaltning, når lejemålet udløber. Årsagen er, at disse anker lejere kollektivt oprette billedet af kontorbygning til offentligheden og vil generere den indledende kundetrafik til din virksomhed. Deres tilstedeværelse vil også indregnes i tilbuddet af leje betaling.
Kontorartikler:
Du skal spørge, om der er lejere, der kan forsyne dig med ressourcer til den daglige drift af din konsulent. Dette kan omfatte printerpatron, papir og generel kontor brevpapir. Derefter vil dine medarbejdere ikke spilde værdifulde virksomhed tid i telefonopkald eller rejser når dine ressourcer skal genbestilles. Dette er også en oplagt mulighed for at “krydse annoncere”. Du kan efterlade dit navn-kort og flyers med disse leverandører og vice versa.
Netværk:
Du kan opdage, at en lignende consultancy er en lejer i den samme kontorbygning. Benytte lejligheden til at skabe stordriftsfordele ved at have dit kontor på samme etage med dem. Ikke blot vil du drage fordel af øget trafik, du kan have til at samarbejde med dem på store projekter.
Office renovering:
Nogle building management vil ikke tillade nye lejere til at foretage større ændringer til indretning af kontoret. Denne politik er i overensstemmelse med forsøger at holde til ensartethed og identitet i hele bygningen. Du skal beslutte, om bygningens identitet er sammenhængende med hvad din virksomhed ønsker at projektet. Office renovering bør dog ikke tage forrang til at være tæt på din målgruppe.
Dine kunder:
Hvis dine kunder har for hyppige din rådgivning, er det vigtigt, at der er tilstrækkelig parkeringsplads plads eller kontorbygningen er tæt på en MRT-station. Med den nuværende arbejde tendenser og globaliseringen af operationer, kan dine medarbejdere have at sætte i uregelmæssige arbejdstider. At have et kontor med en 24-timers sikkerhed patrulje og klimaanlæg vil gøre arbejdet opleve mere acceptabelt!
Bank:
Sikre, at der er en bank i bygningen eller i umiddelbar nærhed for dig at gøre din daglige bankaktiviteter. At have nem adgang til likviditet og TT faciliteter vil også forbedre bogholderi procedurer og opfordre dine kunder til at afvikle deres gæld mere hurtigt.
Forvaltningskomitéen for pro-aktiv:
Det vil også være nyttigt som en ny lejer i bygningen Forvaltningskomitéen. Dette vil åbne døren for flere kontakter og forbedre netværk. Du kan også bede om tilladelse til at fremme din virksomhed i bygningens nyhedsbrev eller sætte ud en banner uden for bygningens lokaler.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation